Přitažlivý vzhled, prodloužený podvozek, dostatek pohodlí pro jízdu nebo práci, jeden z nejsilnějších motorů současnosti a k tomu mimořádné schopnosti v terénu - Snarler AT6 L je stvořený pro náročné úkoly v extrémních podmínkách.
Přitažlivý vzhled, prodloužený podvozek, dostatek pohodlí pro jízdu nebo práci, jeden z nejsilnějších motorů současnosti a k tomu mimořádné schopnosti v terénu - Snarler AT6 L je stvořený pro náročné úkoly v extrémních podmínkách.
Snarler je nejen atraktivní, ale zároveň také praktický. Široké blatníky jsou maximálně účinné, i bez doplňkových lemů budete na Snarleru patřit k nejčistším jezdcům. Málokterá čtyřkolka vás před blátem ochrání tak dobře jako Snarler.
Moderní Full-LED osvětlení skvěle svítí, dává stroji nezaměnitelný dospělý vzhled a zajišťuje vynikající viditelnost ve dne i v noci.
Design Snarlera je sebevědomý, dynamický a radikálně odlišný od všech běžných trendů. Snarler je jako mechanické zvíře v lese.
Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec nejnovější generace o objemu 570 ccm má výkon 44 koní a 48 Nm točivého momentu. To jej řadí mezi absolutně nejvýkonnější motory této objemové třídy. V nejprudších stoupáních nebo při tahání těžkých stromů si s výkonem nemusíte dělat žádné starosti.
Plně automatická převodovka od přední kanadské firmy CVTech efektivně přenáší hnací sílu motoru na kola bez jakéhokoliv přerušení, zajišťuje naprosto plynulou jízdu a zlepšuje spotřebu paliva.
Speciální trysky rozstřikují dva proudy oleje zespoda na dno pístu a tím jej účinně ochlazují. Výsledkem je mimořádná spolehlivost a účinnost motoru.
Díky dvojitému chlazení s vodním chladičem a chladičem oleje pracuje motor neustále při optimální teplotě, i v extrémních podmínkách.
Nezávislé zavěšení předních i zadních kol, velké nájezdové úhly a nadprůměrná světlá výška s vysokými zdvihy pérování zajišťuje vynikající ovladatelnost a skvělou průchodnost v těžkém terénu i při extrémním nasazení.
Rám z chrom-molybdenové oceli je mnohem pevnější než běžný ocelový. Tuhý a odolný rám zaručuje vynikající stabilitu a dokonale přesný pocit z jízdy.
Pohon 2WD / 4WD, dva diferenciály* s elektrickými uzávěrkami a špičkové pneumatiky s vynikající trakcí - se Snarlerem vás žádná překážka nezastaví.
* dle specifikace
Na výletě i při práci je dostatek úložných prostorů prostě k nezaplacení. Příruční schránka před sedadlem pojme vše, co chcete mít po ruce. Velký zadní box je navíc uzamykatelný.
Na kouli utáhne Snarler téměř cokoliv. Na masivní nosiče lze naložit až 120 kg nebo na ně namontovat praktické držáky příslušenství. Elektrický naviják vás spolehlivě dostane z jakékoliv situace.
S nádrží na 23 litrů prozkoumáte daleko víc cest, zažijete daleko víc zážitků, můžete pracovat déle bez neustálých starostí o tankování. Díky velké nádrži se váš akční rádius výrazně prodlouží.
Typ: | čtyřtaktní jednoválec DOHC |
Objem: | 570 ccm |
Výkon: | 44 k |
Točivý moment: | 48 Nm |
Palivový systém: | elektronické vstřikování paliva (EFI) |
Chlazení: | kapalinou a olejem + olejem chlazený píst |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická, P/R/N/L/H |
Motorová brzda: | ano |
Přední diferenciál: | s elektrickou uzávěrkou |
Zadní diferenciál: | s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace) |
Rám: | vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor |
Posilovač řízení: | elektrický s variabilním účinkem |
Zavěšení: | dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu |
Pérování: | hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin |
Zdvih: | 180 mm vpředu / 210 mm vzadu |
Brzdy: | hydraulické kotoučové |
Kola: | 14" hliníkové disky |
Pneu: | přední 26x8-14 / zadní 26x10-14 (přípustné: přední 25x8-12 / zadní 25x10-12) |
Celková délka: | 2 350 mm |
Celková šířka: | 1 280 mm |
Celková výška: | 1 430 mm |
Světlá výška: | 270 mm |
Rozvor: | 1 450 mm |
Výška sedla: | 930 mm |
Hmotnost bez náplní: | 385 kg |
Přední nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg |
Zadní nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg |
Palivová nádrž: | 23 l |
Elektrický posilovač řízení, elektrický naviják, sedadlo s opěrkou zad, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 14" hliníkové disky, nastavitelné pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí |
Homologace: | L7e / T3b / Off-road |
Řidičské oprávnění: | skupina B, B1 (osobní automobil) |
Fotografie a vyobrazení stroje nemusí odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu specifikací.